Ісламські традиціоналісти та іслам традиціоналістів

У п’ятницю, 14 листопада 2014 року, об 11:30 у Києві в Інституті філософії ім. Г.С. Сковороди Національної академії наук України (вул. Трьохсвятительська, 4, 3 поверх, к. 318) відбудеться Круглий стіл «Ісламські традиціоналісти та іслам традиціоналістів». Організатори: Український центр ісламознавчих досліджень, сектор історії східної філософії Інституту філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України, Асоціація дослідників езотеризму і містицизму. Мета круглого столу – виявити можливі точки перетину ісламу та традиціоналізму, проаналізувати можливість постання ісламського традиціоналізму та виявити специфіку ісламського світогляду європейських традиціоналістів.

Коло питань, які пропонуються до обговорення:

— Іслам як вектор уваги європейських традиціоналістів: Генон, Буркхардт, Шуон, Вальзан;
— Особливості інтерпретації ісламу європейськими традиціоналістами;
— Ісламський фундаменталізм та традиціоналізм;
— Розуміння традиції в ісламі – категорії та визначення, синонімічні поняттю «традиція»;
— Мурабітун, Мар`ямія та інші інституційні вияви традиціоналізму в ісламському світі.

Програма:

11:30 – реєстрація (каб. 318, 3 поверх Інституту філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України).
12:00 – відкриття круглого столу.

Секція 1. Чим є іслам європейських традиціоналістів? (каб. 318)

1. Юрченко Едуард, Національний транспортний університет (Київ). Монархія та іслам (спроба осмислення в традиціоналістському дискурсі).
2. Завгородній Юрій, Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАНУ (Київ). Сакральна географія ісламу у роботах Рене Ґенона.
3. Капранов Сергій, Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАНУ (Київ). С.Х. Наср – сучасний мислитель-традиціоналіст.
4. Маслак Олександр, Центр гуманітарної освіти НАНУ (Київ). Політична і правова філософія ісламу в інтерпретаціях С.Х. Насра.
5. Вишинський Святослав, Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАНУ (Чернівці-Київ). Іслам і анти-Традиція у філософії Гейдара Джемаля.

15:00-15:30 – кава-брейк.

Секція 2. Чи можливий ісламський традиціоналізм? (каб. 318)

1. Сидоров Харун, Мурабитун, Славяно-Исламская лига. Исламский традиционализм в пост-современном мире (ахль-сунна и ахыр-заман).
2. Исмагилов Саид, Украинский центр исламоведческих исследований (Киев). Радикальные исламские движения и исламская традиция. Степень соответствия на примере «Исламского государства Ирака и Леванта».
3. Жангожа Рустем, Институт всемирной истории НАНУ (Киев). Чужие в исламе.
4. Халіков Руслан, Український центр ісламознавчих досліджень (Маріуполь). Тарікат Мар’ямія як інституційний вияв традиціоналістського розуміння ісламу.

17:30-18:00 – підбиття підсумків роботи круглого столу.

Виступ – до 20 хв. Обговорення – до 10 хв.

Анкети учасників і тексти статей (від 10 000 до 25 000 знаків) слід надсилати за адресою [email protected] до 12 жовтня 2014 року. Планується видання збірки тез доповідей і статей. Організаційний внесок – 20 грн. Матеріали й анкету відправити вкладеними файлами, назва яких має бути оформлена наступним чином: Іванов К.К. Тези доповіді.doc або Іванов К.К. Стаття.doc, Іванов К.К. Анкета.doc.

Дані, які слід указати в анкеті: П.І.П. автора, місто, адресу електронної пошти, контактний телефон, місце роботи чи навчання, посаду, назва доповіді, сфера наукових зацікавлень, необхідність у поселенні. На жаль, оргкомітет не може взяти на себе витрати, пов`язані з проїздом і проживанням учасників, але може допомогти знайти оптимальні умови. Робочі мови круглого столу: українська, російська, англійська. З питань, які стосуються круглого столу, можна звертатися за електронною адресою: [email protected] – Руслан Халіков.


Додати коментар

Увійти через профіль для можливості залишати авторизовані коментарі.